Miksi on tärkeää, että poistamme ruokavaliosta sokerin

Tosiasia on, että käytämme liikaa sokeria. Sokerin vähentämisestä pitäisi tulla ensisijaista mahdollisimman pian. Tässä miksi ... Koska liiallisella sokerin käytöllä voi olla hyvin vakavia seurauksia hyvinvoinnillemme. Se on yksi suurimmista vaaroista terveydellemme, koska se voi aiheuttaa liikalihavuutta tai edistää sydän- ja verisuonitautien kehittymistä.

Sokeririippuvuuden noidankehä

Kun syöt hiilihydraatteja tai sokeria, laitat kehosi verensokeritason vuoristorataan.

  1. Ensinnäkin verensokeritasosi nousee huomattavasti.
  2. Tämä puolestaan nostaa insuliinitasojasi (ts. hormonia, joka sallii sokerin/glukoosin pääsyn soluun).
  3. Insuliini poistaa sokerin verestä ja kertoo soluille varastoimaan sen rasvana.
  4. Tämä prosessi aiheuttaa verensokeritasojen laskun, mikä tekee sinusta väsyneen ja ärtyisän.
  5. Kun verensokeritasosi on matalalla, alat taas kaivata sokeria.

Sokeririippuvuus

Sokeri aiheuttaa riippuvuutta ja saa meidät tuntemaan olomme hyväksi, joten käytämme usein SUURIA määriä sitä edes tajuamatta. Tämä tarkoittaa, että syömme myös paljon ylimääräisiä kaloreita, mikä myös vaarantaa painonpudotuksen etenemisen.

Kiinnitä huomiota glykeemiseen indeksiin

Vältä runsaskaloristen ja vähän ravintoaineita sisältävien elintarvikkeiden liiallista käyttöä kiinnittämällä huomiota glykeemiseen indeksiisi (GI). Tämä kertoo kuinka nopeasti ruoasta peräisin oleva sokeri imeytyy verenkiertoon. Ruoat, joissa on korkea GI (kuten hiilihydraatit), nostavat verensokeritasoja, mikä antaa sinulle nopean, mutta lyhytaikaisen energiapotkun. Tämä äkillinen nousu johtaa usein energiatasojen putoamiseen. Tärkeämpää on hidas ja tasainen energiavirta, jota valitettavasti makeat herkut eivät anna.

Kuinka rikkoa noidankehä?

Sokeritasoja on säädeltävä. Se auttaa käyttämään kompleksisia ​​hiilihydraattejakuidun, kuten hedelmien ja vihannesten, täysjyvätuotteiden ja proteiinin, kanssa. On hyväksi sisällyttää kohtalaista liikuntaa myös jokapäiväiseen rutiiniin.

Juo tarpeeksi vettä, nuku riittävästi ja lisää ruokavalioosi laadukkaita ravintolisiä - nämä voivat auttaa sinua säätelemään verensokeriasi vielä paremmin.

Mitä ravintolisiä tulisi valita sokerinhimojen lievittämiseksi?

Vinkki: SugarOut -kapselit! Ne sisältävät kaneli- sekä koivu-uutetta; ovat täysin luonnollinen ja tehokas valinta hiilihydraattien ja sokerinhimojen estämiseksi, ja säätelemällä verensokeritasoja ne auttavat myös laihtumaan.

Koska SugarOut säätelee verensokeritasoja, se estää myös sokerinhimojasi. Huomaat, että terveellisen ruokavalion noudattaminen on paljon helpompaa, jos et mieti jatkuvasti suklaaherkkuja! Vain 1 kapseli päivässä pysäyttää sokerinhimot ja pitää painon kurissa

Tuotteita sinulle

RUOANHIMOJEN KONTROLLOINTI
-50%
Erikoishinta 19,90 € Normaalihinta 39,80 €
Katso tuotetta

Saatat olla kiinnostunut