4 helppoa tapaa polttaa kaloreita ilman treeniä

Haluatko tietää, miten voit polttaa satoja ylimääräisiä kaloreita joka päivä ilman liikuntaa? Tai ehkä treenaat ja syöt terveellisesti, mutta haluat saada lisää työntövoimaa nähdäksesi tuloksia nopeammin.Lue eteenpäin vinkkimme tavoista joilla voit polttaa kaloreita, ilman ponnistuksia!

1. Pyöriskele

Kyllä, tämä on ristiriidassa sen kanssa, mitä sinulle on opetettu lapsena - koulussa, kirkossa, lounaalla. Meillä on hyviä uutisia! Pyöriskele sydämesi kyllyydestä! Leiki hiuksillasi, liiku tuolillasi, naputa jalallasi (mutta älä aja työkavereitasi hulluksi) - tämä voi polttaa paljon ylimääräisiä kaloreita joka päivä.

2. Istu lattialla

Tiedämme, että et voi tehdä tätä toimistolla, mutta voit istua lattialla kotona. Kun katsot elokuvaa tai suosikkiohjelmaasi, älä makaa sohvalla - istu matolla. Miksi? Kun istut lattialla, kehon täytyy tukea itseään - suurempi määrä lihaksia joutuu työskentelemään ja poltat enemmän kaloreita.

3. Kävele rappusia

Portaiden kävely hissin sijasta (tai ainakin pari kerrosta) voi tehdä ison eron. Vain kolme kierrosta, 5 minuuttia per kerta, yhteensä jopa 15 minuuttia fyysistä liikuntaa ja yli 100 ylimääräistä poltettua kaloria.

4. Käännä termostaattia pienemmälle

Tutkimus osoitti, että pelkästään istumalla 2 tuntia vuorokaudessa huoneessa, jonka lämpötila oli 17 ° C:tta 6 viikon ajan, ihmiset huomasivat huomattavan vähennyksen kehonsa rasvan määrässä. Voi olla hyvä idea asettaa huonelämpötilaa hieman pienemmäksi kuin mihin olet tottunut. Näyttää siltä, ​​että voit sulattaa rasvaa kylmällä!

Tuotteita sinulle

KOKONAISVALTAINEN RATKAISU
-72%
Erikoishinta 31,90 € Normaalihinta 114,69 €
Katso tuotetta

Saatat olla kiinnostunut